Warning: Declaration of Description_Walker::start_el(&$output, $item, $depth, $args) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /chroot/home/zsoltorg/mobilblog.hu/html/wp-content/themes/csengohang/functions.php on line 0
A Realme megelőzte a Samsungot, és megszerezte a második helyet az okostelefonok piacán -



Warning: A non-numeric value encountered in /chroot/home/zsoltorg/mobilblog.hu/html/wp-content/themes/csengohang/single.php on line 52

Warning: A non-numeric value encountered in /chroot/home/zsoltorg/mobilblog.hu/html/wp-content/themes/csengohang/single.php on line 53

Warning: A non-numeric value encountered in /chroot/home/zsoltorg/mobilblog.hu/html/wp-content/themes/csengohang/single.php on line 54

Warning: A non-numeric value encountered in /chroot/home/zsoltorg/mobilblog.hu/html/wp-content/themes/csengohang/single.php on line 55

Warning: A non-numeric value encountered in /chroot/home/zsoltorg/mobilblog.hu/html/wp-content/themes/csengohang/single.php on line 56

Warning: A non-numeric value encountered in /chroot/home/zsoltorg/mobilblog.hu/html/wp-content/themes/csengohang/single.php on line 57

Warning: A non-numeric value encountered in /chroot/home/zsoltorg/mobilblog.hu/html/wp-content/themes/csengohang/single.php on line 58
Mobil hírek A Realme megelőzi a Samsungot

2022 január 7

0

A Realme megelőzte a Samsungot, és megszerezte a második helyet az okostelefonok piacán

Reklám

A mobileszköz-gyártó Realme, megelőzte a dél-koreai óriás Samsungot, és megszerezte a második helyet a márkás okostelefonok piacán, 18 százalékos mennyiségi részesedéssel. Ez, idén októberben derült ki, a Counterpoint Research kutatásból.

A rivális Samsung, 16 százalékos részesedéssel zárta az októbert. A Xiaomi (beleértve a POCO márkát is) 20 százalékon állt, a Vivo 13 százalékon.

Az emelkedés közelebb hozza a Realme-t ahhoz a törekvéséhez, hogy 2022-ig elérje az 1. helyet. Ehhez, évente több mint 40 millió okostelefont kíván eladni . A Business Standardnak adott interjúban, Madhav Sheth társalapítója, aki partnerével Sky Li-vel együtt építette fel a márkát Indiában, azt mondta: „2022-re az első számú okostelefon márkájává akarunk válni. A következő két évben a fogyasztói elektronikai cikkek, különösen a televíziók, laptopok, hordozható eszközök és táblagépek, öt legnépszerűbb márkája között is szerepel ni fogunk majd.”

Az októberi számok:

Az októberi számok paradigmaváltást jelentenek a Realme számára. A kínai okostelefon-gyártónak sikerült komoly részesedést szereznie, a kulcsfontosságú versenytársaitól. 2021 harmadik negyedévében 15 százalékos részesedéssel rendelkezett, a Vivo 13 százalékon állt, míg a Samsung minimálisan 17 százalékkal, a Xiaomi pedig 23 százalékkal megelőzte.

Törekvéseikben, az online értékesítési platformon tanúsított agressziója segítette. A Flipkart-on az első számú márka lett a fesztivál hónapjában, az okostelefon-eladások 52 százalékával. Ez volt a két legnépszerűbb online okostelefon márka is, 27 százalékos piaci részesedéssel.

Realme Flash

Realme Flash

Sheth arra számít, hogy 23-24 millió telefont ad el 2021-ben, szemben a 2020-as 18 millióval. A vállalat az összes telefonját az országban szereli össze, és állítása szerint 70 százalék feletti a honosításuk.

A Realme, 2018 májusában utat tört magának, és az egyik első játékos volt, aki piacra dobott 5G-kompatibilis okostelefonokat. 11 080 Rs átlagos eladási árával (ASP) kiváló minőséget kínál vonzó áron. A cég azonban most először tervezi, a spektrum legfelső kategóriájába tartozó telefonokat dob piacra, 50.000 Rs feletti áron.

A Realme, a globális piacokon is előrelépéseket tesz. A gyártó termékei, világszerte több mint 60 országban érhetők el. A Counterpoint Research adatai szerint, ha 2021 harmadik negyedévében a globális okostelefon-szállítások nem változnak, már 5 százalékos piaci részesedéssel fog rendelkezni a nemzetközi piacon.

Sheth, akit a globális üzlet vezetésével bíztak meg, néhány kulcsfontosságú piacra koncentrál mint Délkelet-Ázsia, Európa és Latin-Amerika. A Realme már betört az Európai Unió piacára is, és 2021 harmadik negyedévében 3 százalékos részesedést ért el.

Sheth rámutat, hogy tavalyig India adta teljes értékesítésének 50 százalékát de arra számít, hogy ez az arány 30 százalékra fog csökkenni, ahogy más globális piacokra is kiterjeszkednek.

Indiai hatókörének erősítése érdekében a Realme, a jelenlegi 30 000-ről jövő évre 55 000-re növeli az üzletek számát. A vállalat szerint bár az online értékesítés döntő fontosságú, az eladások 70 százaléka még mindig fizikailag történik.

Forrás:
business-standard.com




  • Reklám

Ugrás a tetejére ↑